Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2022 12:59 - Виртуозните музиканти на “Вагнер” почитат уважително подчертано женствените художествени изяви .
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 2529 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 16.11.2022 13:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Особено  чеченската инструментална секция ! А също и останалите муслимански изпълнители от оркестъра …


           image


   

       Димаш- фаворит за финала на следващата Евроинтервизия !

                          image


    PP. С почитаемо и особено уважително посвещение на един от Моите благонастроени доброжелатели и именити специалисти по всичко - вкл. и по музикални предпочитания.

    ПП. За по- детайлно инфо виж коментите от предходния постинг.












Тагове:   музика,   забавление,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - По драгоценния съвет на капацитета ...
16.11.2022 13:08
По драгоценния съвет на капацитета Доброжелател се насочвам все повече към ШАМАНските изпълнения.
© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - Honorary General major Comodor of First women's body division of Taratancian armed forces.- first MUSICAL reserve expert of TTAF
цитирай
2. nedovolen - Пресвети Борн
16.11.2022 14:32
Виждам, че сте взели поука от драгоценни музикални доброжелатели.
Мъдрецът винаги взема нещо от глупака, обратното не е регистрирано и в научните среди.
:)))
цитирай
3. dobrodan - Born, Димаш има много приятно гадже :).
16.11.2022 15:57
Нищо общо с горенарисуваните медийни продукти :).

https://365info.kz/2020/09/podruga-dimasha-pohvastalas-strojnymi-nozhkami

Читайте, завидуйте :):):).

Пък, както виждам, си е бръмчал на воля :). Изкарват го дори сериозно женен :).

https://vladtime.ru/shou_biznes/740465

Относно горния брадат пълководец. Ето ти един коментар на российский гражданин.
Ако ти се стори неуместен, вината не е моя.

Vinnipuh74
1 год назад
Рамзан Ахматович Кадыров⁠⁠
Ты знаешь, герой россии и сын героя россии, я тут посмотрел фильм, нет, не так, ФИЛЬМ...Гранд Торино. И знаешь, что понял? Нет не так, я знал это давно. С 1995 года. У вас есть хорошие люди, живут трудом, честным трудом. Они вас боятся, ибо вы, ты и подобные твоему бате, вайнахи, т.е. воры и пидорассы. Ты пидор, твой отец пидор, я служил в 723 полку и повторяю, вы пидоры. Ну и время пришло, чёрт ёбаный, давай, грози, чмо.

Просто достало всё. Минусите. Я просто не могу боле. В столице моей Родины, за которую мой дед погиб, а второй без руки пишёл, есть проспект, им Ахмата Кадырова, героя россии. Я воевал с ним в 1995, и я нихуя не понимаю. И теперь это бородатое чмо, тоже герой россии, пугает и кичится властью....Ссука...козоёб...Да и пох...Вроде полегчало...Извините, люди...
цитирай
4. planinitenabulgaria - Другарю тлоль,
16.11.2022 18:13
Вие подкрепяте проработката на изрода Путин, Студомор. От съблогърите Ви, които не Ви броят за нищо няма защо да се срамувате, но се засрамете от себе си.
Дали жената на генерал Иван Илиев от МНО, която е руSSкая е причина той да информира Империята на злото за нашите въоръжени сили и дали блогърите-боклуци, ако такива има в Блог.бг са станали такива поради същата причина?
цитирай
5. kvg55 - born,
16.11.2022 18:50
Още от Втората световна война сред музикалните среди е популярен "Органът" на Сталин.
цитирай
6. getmans1 - ДОБРОДАНЕ, я питай тая свинтиня защо мохна първоначалната снимка на тоя ТИК - ТОК херой ...
16.11.2022 19:10
dobrodan написа:


Относно горния брадат пълководец. Ето ти един коментар на российский гражданин.
Ако ти се стори неуместен, вината не е моя.

Vinnipuh74
1 год назад
Рамзан Ахматович Кадыров⁠⁠
Ты знаешь, герой россии и сын героя россии, я тут посмотрел фильм, нет, не так, ФИЛЬМ...Гранд Торино. И знаешь, что понял? Нет не так, я знал это давно. С 1995 года. У вас есть хорошие люди, живут трудом, честным трудом. Они вас боятся, ибо вы, ты и подобные твоему бате, вайнахи, т.е. воры и пидорассы. Ты пидор, твой отец пидор, я служил в 723 полку и повторяю, вы пидоры. Ну и время пришло, чёрт ёбаный, давай, грози, чмо.

Просто достало всё. Минусите. Я просто не могу боле. В столице моей Родины, за которую мой дед погиб, а второй без руки пишёл, есть проспект, им Ахмата Кадырова, героя россии. Я воевал с ним в 1995, и я нихуя не понимаю. И теперь это бородатое чмо, тоже герой россии, пугает и кичится властью....Ссука...козоёб...Да и пох...Вроде полегчало...Извините, люди...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4599487
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031